Čavrljavo srce
Zaziv Muza u
arhajskom epu, mit istine i postanak epistemičkog subjekta
(Prilog
epistemologiji naracije)
Uvod Hesiodova
Teogonija
i početak filozofije I. Dio: Figure istine u arhajskom epu 1. Hesiod i umiljata goropad jezika 2. Metrika i retorički višak ‘ja’ 3. Odisej ili politropija subjekta (Odiseja VIII) 4. Epifanija, mantika i noetička kritika |
u: Scena pjevanja
i čitanja. Između Hesioda i FAKa. Dva ogleda iz epistemologije metaknjiževnog
diskursa književnosti, Zagreb: Demetra, 2006. (download.pdf) “Četiri modela i glava
umjetnika” (Picasso, 1934., Suite
Vollard,
(c) SPADEM) |
II. Dio: Naracija i stvarnosni diskurs
‘počelâ’ 1. Redanje pripovjednih početaka (Teogonija) 2. Kritika “hrasta i kamena” 3. Provala izravnosti (Poslovi i dani) 4. Zaziv pisma ... (Boj žaba i miševa) Zaključivanje početka |